Uber поверне клієнтам 28,5 мільйона доларів за "безпеку поїздки"
Сервіс таксі Uber погодився виплатити 28,5 млн доларів американським клієнтам, які виступили з претензіями з приводу збору в 1 долар, який сервіс стягував за "безпеку поїздки".
Про це йдеться в заяві Uber, пише "РБК" з посиланням на Bloomberg.
Клієнти Uber поскаржилися на те, що формулювання про "безпечні поїздки" вводить в оману, так як водіїв в компанії перевіряють не так ретельно, як це заявлено.
В ході судових розглядів прокурори наполягали на тому, що компанія у своїй рекламі заявляла про перевірки водіїв, щоб виправдати "плату за безпечні поїздки" в 1 доллаар в той час як водії повинні були проходити більш ретельну перевірку, як звичайні таксисти.
Адвокати відзначали, що перевірки водіїв не змогли запобігти тому, що Uber наймав на роботу людей, засуджених за пограбування і сексуальні злочини.
Кілька групових позовів було подано приблизно від 25 млн пасажирів в США. Всього компанія виплатить незадоволеним клієнтам 28,5 млн доларів.
У заяві компанії наголошується, що тепер Uber буде стягувати замість плати "за безпеку поїздки" "плату за виклик" таксі.
Плата за безпечну поїздку була введена Uber в квітні 2014 року, щоб покрити витрати, такі як страхування та перевірки транспортних засобів.
Спочатку компанія стягувала з пасажирів 1 долар, пізніше в деяких містах цей тариф зріс до 2,5 долара.
На початку лютого сервіс Uber оновив угоду користувача.
В оновленій угоді Uber чітко прописав, що не є транспортною компанією і не несе за перевезення ніякої відповідальності.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"