Українські розробники можуть залучити 2 мільйони на нову арт-соцмережу
Українські розробники створили соціальну арт-мережу One Day Auction (ODA) і провадять переговори щодо залучення в цей проект 2 млн дол.
Про це йдеться у повідомленні мережі, пише "Інтерфакс-Україна".
Мережа працює з усіма видами мобільних платформ, зокрема Web. Він є безкоштовним для всіх його користувачів. Первинні інвестиції в проект становили 200 тис доларів.
"Нині ми провадимо переговори з великими світовими компаніями, які дуже зацікавлені в подальших інвестиціях у наш продукт у розмірі 2 млн доларів", - наведено в повідомленні слова CEO One Day Auction Ольги Нікітової.
У прес-релізі зазначено, що ODA - це поєднання Instagram та відомих майданчиків із продажу предметів мистецтва онлайн - Paddle8, ArtNet, Artsy, Saatchi Online, проте з елементами соціальної мережі.
Контент оновлюється щодня. Нова соціальна арт-мережа дає змогу користувачам "лайкати", коментувати, продавати, купувати, читати про художників, скульпторів, галереї, аукціонні доми.
Ціновий діапазон на ODA - від 50 до 10 тис доларів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"