"METRO Cash & Carry" виграла тендер на постачання продуктів для армії
Компанія METRO Cash & Carry Ukraine виграла тендер у першому електронному редукціоні Міністерства оборони України в 2016 році, запропонувавши 2,15 мільйонів, що на 34% менше від стартової ціни.
Про це на своїй сторінці у Facebook з посиланням на редукціон написав заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов.
"Вперше перемогла "нікому не відома" компанія METRO Cash & Carry Ukraine, яка до появи електронних закупівель ніколи не була "достатньо кваліфікованою", аби постачати продукти - ці тендери завжди вигравали якісь ФОПи", - пише він.
Продуктів закуплялися для військової частини А2238 в Одесі, в рамках експерименту щодо реформування системи харчування бійців ЗСУ та переведення її на шведський стіл.
Стартова ціна аукціону була 3,24 млн грн зі зниженням до 2,15 млн.
"Економія майже 34% (причому, в ході редукціону сам переможець знизився на 29%)", - написав замміністра.
Як зазначила прес-служба Міноборони за попередніми результатами електронного редукціону вартість набору продуктів на 1 військовослужбовця на базі на добу буде 42,39 грн, а на кораблі 44,41 грн. при збереженні калорійності, асортименту та каталогу.
"Попередня вартість до 31.12.2015 - 57,24 грн на базі та 59 грн на кораблі", - сказано у повідомленні.
Нагадаємо, що завдяки системі електронних державних закупівель Prozorro на медичних тендерах вдалося зекономити понад 16%, або майже 11 млн гривень.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"