Deloitte: в 2016 році чверть користувачів смартфонів не здійснюватимуть і дзвінка за тиждень

Четвер, 14 січня 2016, 13:34

За прогнозами компанії Deloitte, цього року 26% користувачів смартфонів з розвинених країн будуть здійснювати дзвінки не частіше одного разу на тиждень.

Про це пише apparat.cc.

У своєму звіті Technology, Media and Telecommunications Predictions 2016 Deloitte називає таких користувачів "data exclusives", відзначаючи, що їх частка зросла за останні три роки з 11% до 22%. Компанія очікує, що наступного року цей показник досягне 26%.

Відсоток користувачів смартфонів, які здійснювали дзвінки в останні сім днів

Реклама:
Джерело: звіт Deloitte TMT Predictions 2016 

Deloitte пояснює цю тенденцію розвитком альтернативних засобів комунікації. Велика частина особистого спілкування перемістилася в соціальні мережі, які надають в порівнянні з телефонією набагато більше можливостей - трансляції, emoji, використання фото, відео та посилань.

Крім того, електронне спілкування асинхронно і не вимагає миттєвої відповіді. Це дає користувачеві більше контролю над бесідою.

Телефонія втрачає свої позиції не тільки в особистому спілкуванні. Додатки замінюють дзвінки в таких завданнях, як замовлення доставки або таксі, бронювання і банківські операції.

З усіх альтернативних способів комунікації швидше за інших набирають популярність месенджери. За останні три роки відсоток користування мобільними мессенджерами зріс більш ніж в два рази - з 27% до 59%.

Найпопулярніший спосіб комунікації серед користувачів, що відмовилися від дзвінків - текстові повідомлення. Ними користуються 60% опитаних. За SMS з невеликим відривом йдуть месенджери, e-mail і соціальні мережі.

Які сервіси використовують для зв'язку власники смартфонів з розвинених країн, які не користуються дзвінками

Джерело: звіт Deloitte TMT Predictions 2016 

Відмова від телефонних дзвінків стала трендом останнього року. Раніше в мережі набрала популярність колонка журналіста The Verge Томаса Рікера, в якій він називає дзвінки в епоху смартфонів настирливими і неефективними.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!