Українські компанії найчастіше звертаються до Служби підтримки експорту ЄС
Протягом перших двох тижнів 2016 року кількість українських компаній, які скористалися послугами безкоштовної онлайнової Служби підтримки експорту Євросоюзу, вперше перевищила кількість користувачів цієї Служби з будь-якої іншої країни світу.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомляє представництво Європейського Союзу в Україні.
У представництві ЄС відзначають, що така статистика свідчить про активну підготовку українського бізнесу до збільшення експорту до Євросоюзу та активне вивчення нових експортних можливостей, що існують на європейських ринках після початку тимчасового застосування від 1 січня 2016 року глибокої та всеосяжної зони вільної торгівлі між ЄС та Україною.
Відзначимо, що служба підтримки експорту ЄС – це основний онлайн-інструмент, який було створено для надання допомоги експортерам з-поза меж Євросоюзу.
Тут потенційні експортери можуть знайти інформацію про правила і положення, мита та інші вимоги ЄС щодо продуктів, які експортуються з країн, які не входять до складу ЄС (зокрема, з України).
Як повідомлялося, 1 січня 2016 року розпочалося тимчасове застосування торговельної частини Угоди про асоціацію між Україною та Євросоюзом.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"