70% росіян стали купувати дешевші товари
Три чверті покупців в російських магазинах вибирають покупки, виходячи в першу чергу з ціни.
Це випливає з дослідження Сбербанк CIB, пише РБК.
Згідно з дослідженням, ще майже половина росіян приходить в магазини тільки за товарами, на які є знижки.
Незважаючи на відновилення падіння курсу рубля, росіяни не почали скуповувати продукти і непродовольчі товари "про запас", відзначають аналітики Сбербанку CIB. На відміну від грудня минулого року росіяни не намагаються врятувати рублеві заощадження від девальвації в магазинах: вони скорочують витрати навіть у період передноворічних розпродажів.
Проведене дослідження Сбербанк СІВ "Споживчий індекс Іванова" показало, що частка росіян, які перейшли на дешевші товари, досягла рекордних 70%, стверджують автори. Для небувало високого числа покупців головним критерієм при виборі товарів стала низька ціна.
"Чутливість до рівня цін досягла абсолютного максимуму в 75%, і покупці прагнуть вибирати більш вигідну пропозицію. Якщо в 2014 році році в цих цілях вони відвідували магазини в середньому 2,3 торговельних мереж, то в цьому році число мереж збільшилася до 2,6", - наголошується в звіті Сбєрбанку CIB.
Аналітики особливо відзначили, що покупці стали частіше заходити в магазини великих торгових мереж ("Ашан", "Лєнта", "Магніт" і так далі) в пошуках товарів, що продаються в рамках рекламних акцій. Майже половина клієнтів (44%) зараз приходить в магазини виключно за такими товарами.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"