"Київпастранс" розіграв 15 мільйонів між рідними фірмами
КП "Київпастранс" 3 грудня за результатами тендеру уклало низку угод на постачання обладнання для тролейбусів на суму 14,60 млн гривень.
Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель", передають "Наші гроші".
До кінця 2015 року мають поставити вентилятори, опалювачі, гальма, амортизатори, перемикачі, лампи, підшипники, тощо.
Зокрема, ТОВ "Мета" отримає 4,10 млн гривень, а ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Будсервіс" - 10,50 млн гривень.
Власниками ТОВ "ВКФ "Будсервіс" значаться Марія Півень, Василь Півень та Руслан Півень з Ковелю (Волинська обл.). Одноосібною власницею ТОВ "Мета" є Світлана Мангер.
Утім, з 2004 і щонайменше до 2013 року власником "Мети" значився вказаний вище Василь Півень. Згідно з даними ВДЗ, "Будсервіс" за останні вісім років виграв тендерів на суму 37, 01 млн гривень, а "Мета" - на 20 млн гривень.
Василь Півень разом з сином Русланом Півнем також є власниками ТОВ "Аір-Авто". "Аір-Авто" володіє 30% акцій ПрАТ "Київського заводу електротранспорту". Ще 15% акцій з квітня 2012 року належать члену наглядової ради Надії Гончаренко, яка до того була бухгалтером ТОВ "Річ-М".
Власниками "Річ-М" значаться Олена Божкова і головний інженер "Киїпастрансу" Юрій Бомбандьоров, які є прописаними за однією адресою. Фірма "Річ-М" займається перевезеннями в місті Києві.
Окрім "Будсервісу" і "Мети" на тендер подавалися ще шість фірм, із них п’ять були відхилені (неповні пакети документів, незавірені або прострочені довідки, помилка в калькуляції ціни).
Так, до конкурсної оцінки були допущені "Мета", "Будсервіс" і "Елемент ПРО". Власник "Елемент ПРО" Богдан Лева прописаний по адресі гуртожитку ДП "Наш Дім" Міністерства промполітики (у стані банкрутства з 2012 року).
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"