Facebook запустить аналог LinkedIn
Facebook в найближчі місяці запустить "професійну" версію соціальної мережі - Facebook at Work.
Про це пише Reuters з посиланням на директора Facebook з глобальних партнерствам Жюльєна Кордоню.
Компанія, за його словами, вже протягом року тестує новий сервіс. Компанія почала бета-тестування Facebook at Work в січні цього року, зараз сервіс доступний тільки за спеціальними запрошеннями.
З погляду інтерфейсу Facebook at Work буде схожа на звичайну версію соцмережі - в ній будуть присутні стрічка новин, "лайки" і месенджер.
"Я б сказав, що 95% того, що ми розробляли для Facebook, буде застосовано в Facebook at Work", - говорить Кордоню.
Практично все в Facebook at Work буде таким же, як і в Facebook, за рідкісним винятком, говорить він: "Наприклад, ви не зможете в Facebook at Work пограти в гру Candy Crush".
Проте у користувачів Facebook at Work будуть спеціальні профілі, які будуть відрізнятися від тих, які є у всіх звичайних користувачів соціальної мережі.
Сервіс відразу після запуску буде доступний для будь-яких компаній, а сам Facebook планує стягувати "кілька доларів на місяць" з кожного професійного користувача за преміальні сервіси - аналітику і підтримку, уточнив представник Facebook.
Обсяг ринку професійних хедхантингових сервісів, що включає в себе такі проекти, як LinkedIn і Monster Worldwide, становить зараз приблизно 6 млрд доларів на рік, за даними аналітичної компанії IDC.
За словами представника Facebook, тестову версію Facebook вже випробували понад 300 компаній, серед яких - Heineken, Royal Bank of Scotland, Stella & Dot, Club Mediterranee SA.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"