Facebook скоротив чистий прибуток
За підсумками дев'яти місяців 2015 року чистий прибуток соціальної мережі Facebook знизився на 5% в річному вираженні, до 2,127 млрд доларів.
Про це йдеться в повідомленні компанії, пише "ЛігаБізнесІнформ".
Зниження чистого прибутку пояснюється зрослими в 1,7 рази витратами - до 8,42 млрд доларів.
За третій квартал чистий прибуток компанії становив 896 млн доларів, що на 11,1% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Чистий прибуток за підсумками звітного періоду становив 31 цент на акцію в порівнянні з 0,3 доларів роком раніше.
Виручка соціальної мережі становила 12,087 млрд доларів, що на 40,3% більше, ніж роком раніше. Квартальна виручка від реклами становила 4,299 млрд доларів, що на 45% перевершує показник третього кварталу 2014 року.
Виручка від реклами на мобільних пристроях за звітний період становила близько 78% загальної виручки від реклами.
У вересні кількість активних користувачів соцмережі становило 1,01 млрд осіб (зростання на 17% у річному вираженні), 894 млн з яких заходили на Facebook з мобільних пристроїв (зростання на 27%). Кількість активних користувачів за вересень зросла до 1,55 млрд користувачів в річному вираженні (на 14%).
Нагадаємо, чистий прибуток Facebook в 2014 році зросла майже в два рази, досягнувши 2,94 млрд доларів.
Як повідомлялося, основними причинами зростання прибутку компанії стало зростання аудиторії мобільного додатку, а також вдале підвищення монетизації соцмережі.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"