Український стартап залучив 1,2 мільйона для запуску проекту в США

П'ятниця, 20 листопада 2015, 09:36

Компанія Tisk na Spletu, заснована українцями, займається додатком і онлайн-сервісами для поліграфії, нещодавно залучила 1,2 млн приватних інвестицій.

Про це пише AIN.UA.

Як повідомляється, ці гроші підуть на запуск проекту в США під назвою Flyer Center.

Інвестори - український поліграфіст Костянтин Пуппо і IT-фахівець із США, імені якого поки не називають, отримають 60% частки у новому проекті, Tisk na Spletu - 40%.

Реклама:

Компанії Tisk na Spletu належить технологія підтримки онлайн-друку printonline.tech.

Ця технологія дозволяє автоматизувати всі етапи проходження друкованого замовлення для офсетної друкарні - від завантаження макета онлайн до логістики готового замовлення клієнту.

Flyer Center - це сервіс за замовленням поліграфії в онлайні, який використовує цю технологію. Він працює, утворюючи регіональну мережу партнерських друкарень і використовуючи їх простаивающие нічні потужності. Т

Тобто, клієнт сервісу зможе замовляти друк в онлайні в друкарні, розташованої якомога ближче до його офісу і теоретично - отримати продукцію вже на наступний ранок після замовлення.

Технологічне ядро сервісу було розроблено засновниками ще в Україні в 2013 році, але реалізувати його повною мірою не вдалося - в той час в Україні була в тому чи іншому вигляді присутня цензура друкованих матеріалів.

Реєструвати подібний сервіс в Україні було б неможливо ще й тому, що компанія продає послуги в онлайні євро і долари, а жоден український банк-еквайєр не дозволяє приймати платежі у валюті, відмінній від гривні.

Так що в кінці року проект перемістився до Словенії. Звідси і назва: по-словенському Tisk na Spletu означає "Друк в інтернеті".

Керують компанією Tisk na Spletu CEO Олег Пелещак, CTO Іван Дубровін, CIO В'ячеслав Плішкін, всього в команді близько 10 осіб, в основному, це - IT-персонал.

За словами Дубровіна, компанія самооплачується, але весь прибуток реінвестується в подальше зростання.

"Наші конкуренти, великі компанії такі як Vistaprint і Flyeralarm сукупно витрачають в день близько 1 млн євро на онлайн-рекламу. Інвестиції в новому проекті підуть на захоплення ринку і на маркетинг", - говорить він.

Нагадаємо, найгучнішою IT-угодою місяця може стати інвестиція фонду Сороса в компанію-аутсорсера Ciklum, у якої найбільший офіс розробки знаходиться в Україні.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!