Metro і Alibaba вирішили об'єднатися
Німецька Metro Group і китайська Alibaba Group уклали угоду про стратегічне партнерство для розвитку бізнесу в секторі електронної комерції в Китаї.
Про це йдеться в повідомленні Metro, передає "Прайм".
У рамках домовленості німецький рітейлер запустить офіційний флагманський інтернет-магазин на платформі Alibaba Group - Tmall Global, - і буде через неї пропонувати німецькі продукти китайським споживачам.
В даний час в Китаї працюють 80 магазинів під брендом Metro Cash & Carry. "Тепер компанія розширює свої канали в Китаї завдяки платформі Tmall Global для того, щоб збільшити доступ до величезного потенціалу китайського споживчого ринку", - відзначає Metro.
На першій стадії роботи інтернет-магазину компанія планує запропонувати споживачам більше 100 найменувань продуктів з категорій молочних продуктів, консервованих продуктів, кави і шоколаду з асортименту Metro Cash & Carry Germany, а також косметичні товари лінійки Real. Потім асортимент пропонованої продукції буде розширюватися.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"