SsangYong слідом за Honda йде з Росії
Дилери побоюються, що SsangYong слідом за Honda відмовиться від продажів через російське представництво.
Про це розповіли відразу кілька продавців марки, пише РБК.
За їхніми словами, зараз всі російські складські запаси SsangYong складають менше 500 машин - це нижче місячного обсягу продажів марки.
У серпні, наприклад, за даними Асоціації європейського бізнесу, було продано 753 автомобіля SsangYong. Інформації про відновлення поставок ні сам виробник, ні імпортер - російська Sollers Вадима Швецова - не дають, скаржаться дилери.
SsangYong Motor Company (SYMC) зупинила поставки автомобілів і машинокомплектів до Росії ще в січні 2015 року через девальвацію рубля.
Тоді ж була припинена збірка машин на потужностях Sollers у Владивостоці. Дилери говорять, що імпорт досі не поновлювався, уточнюючи, що поточні складські запаси сформовані в основному з автомобілів 2 014 року випуску.
У Москві майже зникли з продажу найбільш доступні моделі Actyon (від 949 тис. руб.) і Kyron (від 1 млн руб.) - вони залишилися тільки в штучних примірниках у великих дилерів.
Деякі дрібні і регіональні продавці марки вже повністю розпродали склад. Замовлення під майбутні поставки не приймаються.
Представник Sollers підтвердив, що поставок від SsangYong зараз немає "у зв'язку з нестабільною ситуацією на російському ринку і значним зниженням попиту", а також "наявністю стоку готових автомобілів у компанії".
"З тих же причин тимчасово призупинено виробництво автомобілів на Далекому Сході", - додав він.
Дилери побоюються, що SsangYong готується змінити схему роботи з російськими дилерами - перевести продажі автомобілів на передоплату і відмовитися від центрального складу дистриб'ютора.
На такий крок вже пішла японська Honda: на початку вересня стало відомо, що автовиробник з 2016 року хоче напряму постачати автомобілі російським дилерам за передоплатою, минаючи представництво Honda Motor Rus.
За представництвом залишаться тільки функції представника марки і гаранта сервісного обслуговування.
Як відомо, в даний час російський авторинок уже покинули Dodge, Seat, Opel і Chevrolet.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"