Люди старшого покоління стають активними інтернет-покупцями в Європі
Аудиторія онлайн-магазинів постійно розширюється, при цьому найбільш швидкозростаючою групою клієнтів є покупці старші 55 років.
Згідно з прогнозами, озвученими маркетинговим агентством Greenlight, у найближчі 10 років старше покоління буде здійснювати дві третини всіх інтернет-покупок.
На жаль, на сьогоднішній день рітейлери звертають мало уваги на цю групу покупців і орієнтуються в основному на молодіжний ринок.
Як повідомляється в дослідженні, британці старше 55 років витрачають близько 14,45 млрд фунтів на онлайн-шопінг.
Згідно з прогнозами аналітиків, у майбутньому кількість покупців старшого покоління ще збільшиться, і вже 9 з 10 покупців зволіють користуватися для покупок інтернетом.
Співзасновник Greenlight Андреа Пурос радить онлайн-магазинам відволіктися від молодіжного ринку і зосередитися на категорії населення більш зрілого віку.
Представники старших поколінь більш акуратні і точні в своїх покупках, платоспроможність, воліють орієнтуватися на відгуки в блогах інтернет-магазинів. Крім того, часто їм потрібна послуга доставки товарів додому.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"