Екс-провайдеру інтернет-доступу в поїздах Intercity+ не продовжили ліцензію

Середа, 12 серпня 2015, 13:59

Національна комісія з питань регулювання зв'язку та інформатизації на останньому засіданні 11 серпня відмовила у продовженні ліцензії на радіочастоти компанії "Ведекон".

Про це йдеться в повідомленні регулятора.

Як зазначається, термін дії ліцензії на частоти в діапазоні 2100-2110, 2200-2232 МГц у Києві, Донецькій, Житомирській, Київській, Львівській, Полтавській, Рівненській, Харківській, Хмельницькій та Черкаській областях закінчується 24 листопада 2015.

У червні 2015 компанія переоформила цю ліцензію у зв'язку зі зменшенням кількості регіонів.

Реклама:

Раніше ліцензія була загальнонаціональною (по 42 МГц в кожному регіоні).

Частоти компанії знаходяться в безпосередній близькості до ділянок спектра, які мобільні оператори зараз використовують під 3G (UMTS, 2ГГц). Але технологія за ними закріплена інша - радіозв'язок у системі передавання даних з використанням шумоподібних сигналів.

Співрозмовник "Економічної правди" в НКРЗІ уточнив, що комісія відмовилася продовжити компанії ліцензію в зв'язку з тим, що частоти освоєні не в повному обсязі.

Він додав, що ці частоти знадобляться регулятору при впровадженні LTE (4G) в 2017 році.

Нагадаємо також, що місяць тому НКРЗІ з тієї ж причини не продовжила ліцензію компанії "Ес-Лайн" (пов'язана з російським бізнесменом Євгеном Ройтманом) в діапазоні 2,3-2,4 ГГц.

"Ведекон", який зараз надає послуги з доступу в інтернет і передачі даних, працює під ТМ Wimagic. Ця компанія відома тим, що за дивних обставин в 2012 році виграла тендер на організацію бездротового інтернет-доступу в швидкісних поездахIntercity+ (проект під Євро-2012).

Згідно з повідомленнями ЗМІ, "Ведекон" тоді був під заступництвом деяких впливових людей з Мінінфраструктури. Зараз в єдиному держреєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців зазначено, що кінцевим власником компанії є Павло Кім, підприємець з Одеси.

Послуга бездротового доступу в Internet в зазначених поїздах надавалася з 12 червня 2012 до лютого 2014 року. З постачальником довелося розійтися з причини численних скарг пасажирів на якість сервісу.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: