Конкурс на перевезення був проведений ще в 2012 році, його умови були виписані під конкретних перевізників. Головою конкурсної комісії тоді був заступник міського голови Андрій Безсонній, який до цього працював керівником "АТП-11410", пише видання.
Самі маршрути були розподілені між підприємствами порівну - кожне з них отримало як невигідні приміські маршрути, так і досить привабливі маршрути в середині міста.
ПрАТ "АТП-11410" зареєстровано у Краматорську. Найбільшим пакетом акцій (31%) цього підприємства володіє Сергій Близнюк - син колишнього міністра ЖКГ та губернатора Донеччини Анатолія Близнюка.
Ще 29% належить офшору "Ганадо тред інк" з Антильських островів. Через цей офшор родина Близнюків контролює ще кілька краматорських підприємств, зокрема Старокраматорський машинобудівний завод.
17% акцій "АТП-11410" володіє керівник підприємства Сергій Дубовий.
Власником невеликого пакета підприємства є і народний депутат з президентської фракції Максим Єфімов, який був вибраний в Раду на мажоритарному окрузі в Краматорську.
ТОВ "Юмвоса" також зареєстровано у Краматорську. Розмір статутного фонду підприємства становить всього 375 грн й сформований він п’ятьма фізичними особами.
Кінцевим бенефеціарем цього перевізника є Володимир Рогоза.
Офіційно ТОВ "Юмвоса" не пов’язана з впливовими краматорчанами, але той факт що фірма багато років успішно конкурувала з бізнесом родини Близнюка каже про наявність впливових партнерів. Неофіційно декілька джерел "Наших грошей" з міськради такими покровителями підприємства називали родину колишнього генерального прокурора Віктора Пшонки. Але офіційного підтвердження цьому немає.