Авторинок України в квітні впав на 61%
Попит на легкові авто в порівнянні з квітнем 2014 року знизився на 61%.
Про це йдеться у квітневих даних асоціації "Укравтопром".
Згідно із даними, автопарк України поповнився новими легковими автомобілями у кількості - 3 057 од. Таким чином, продовжує зберігатися негативна динаміка продажів відносно показників минулого року.
В той же час, відносно результату попереднього місяця ринок нових легкових автомобілів виріс на 35%.
Найбільш популярним брендом квітня був Renault.
Перший рядок рейтингу Renault зайняв з показником 270 проданих і зареєстрованих автомобілів.
Таким чином, цей французький бренд поліпшив свої продажі на українському ринку відносно попереднього місяця на 56%. При цьому, у порівнянні з квітнем минулого року його продажі знизилися майже на 13%.
На другому місці Toyota з результатом 246 авто. Дилерам Toyota вдалося збільшити продажі автомобілів цього японського бренду щодо березневого результату на 41%, однак наблизитися до показників квітня минулого року їм не вдалося, відставання склало 73%.
Третє місце українці віддали KIA і Ford, придбавши по 195 автомобілів кожної з цих марок.
В результаті KIA змогла поліпшити свій попередній - березневий результат на 65%, а Ford аж у 2,9 рази. Але, не зважаючи на таку активізацію продажів стосовно попереднього місяця, до показників квітня 2014 року KIA не вистачило 40%, а Ford 14 відсотків.
Четверте місце зайняла Skoda – 175 авто (+25% до березня 2015р. і -44% до квітня 2014р.).
Замикає ТОП-5 квітневого рейтингу первинних реєстрацій нових легкових автомобілів Volkswagen - 169 авто (+12% до березня 2015р. і -43% до квітня 2014р.).
Всього за період з січня по квітень поточного року в Україні було зареєстровано 10 837 первинних продажів нових легкових автомобілів, що на 76% менше ніж за аналогічний період минулого року.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"