Регуляторна служба не дозволила "Укрзалізниці" підвищити тарифи
Державна регуляторна служба відмовилася реєструвати схвалений Мінінфраструктури проект наказу "Укрзалізниці" про підвищення тарифів на вантажні перевезення.
Про це йдеться у повідомленні Державної регуляторної служби України.
Як зазначається, передумовами для розробки проекту наказу "Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги" стала складна ситуація в Укрзалізниці, наслідком якої є оголошений технічний дефолт підприємства.
Крім того, передумовами для розробки проекту стали" події у Східній Україні, що спричинили порушення операційної діяльності та мали негативний вплив на фінансові показники; зростання цін на основні засоби; значне падіння товарообігу; корупційні прояви та зловживання службовими обов’язками деяких працівників Укрзалізниці протягом останніх років.
"Зважаючи на численні зауваження суб’єктів господарювання, які стали однією з ключових причин рішення ДРС про відмову в погодженні проекту наказу Мініфраструктури, нам необхідно знайти компромісний варіант вирішення існуючої проблеми у сфері залізничних вантажних перевезень", - заявила голова ДРС Ксенія Ляпіна.
За її словами, лише механічне підвищення тарифів, без структурних змін у складі "Укрзалізниці", не може бути ефективним заходом щодо підвищення рентабельності підприємства і, з часом, знову потребуватиме підвищення тарифів. "Тож необхідні суттєві структурні реформи галузі в цілому", - вважає Ляпіна.
"Учасники робочої зустрічі запропонували Мінінфраструктури, Мінекономіки, керівництву "Укрзалізниці" публічно обговорити проект Фінансового плану "Укрзалізниці", а також активізувати спільну роботу Міністерств щодо створення незалежного органу регулювання діяльності суб’єктів природних монополій у сфері транспорту та суб’єктів господарювання, які проводять діяльність на суміжних ринках", - повідомляє прес-служба.
Крім того, рекомендували "Укрзалізниці" провести аналіз ефективності використання коштів одержаних від останніх підвищень тарифів на залізничні вантажні перевезення (зокрема, в січні 2015 року на 30%) та результати аналізу оприлюднити на офіційному сайті підприємства.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"