МВС "злило" новій "прокладці" 70 мільйонів за номерні знаки за секретними цінам

Вівторок, 12 травня 2015, 10:53

МВС уклало угоду з ТОВ "Лемодо" на постачання номерних знаків транспортних засобів на 70,76 млн грн.

Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".

Як зазначається, усього купують 591 380 номерних знаків різних видів. Всупереч закону про держзакупівлі, ціна за одиницю товару не оприлюднена.

Товариство "Лемодо" зареєстрована у смт Комінтернівське Одеської області.

Реклама:

За даними ВДЗ, у 2009-2012 рр. фірма вигравала тендери в системі "Укрзалізниці" щодо запчастин, кондиціонерів, будматеріалів – всього на суму 25,26 млн грн.

З 2009 року "Лемодо" було записане на Інну Неплюєву з Іллічівська. Під час проведення тендеру засновники фірми змінилися.

17 квітня, наступного дня після акцепту, фірму переоформили на Ігоря Туманського з села Ониськове Комінтернівського району Одеської області. Також з квітня "Лемодо" має нового директора – Сергія Давидчука, пише видання.

Конкуренцію на торгах склали харківське ТОВ "Світлофор" і дві дніпропетровські фірми – ТОВ "Біал" і ТОВ "Корал-Технологія". Щодо "Біал", то її власником є Ілля Батушан, екс-директор фірми-переможця "Лемодо".

У 2014 році закупівлі номерних знаків проводились у харківського ТОВ "Світлофор". Фірмі тоді замовили автономери без відкритого конкурсу, оскільки у компанії був патент на виготовлення знаків, який їй передав у користування державний завод "Форт".

Завод, що належить МВС України, передав тоді передав фірмі право на користування патентом, оскільки сам нібито був не в змозі виготовляти номери через зайнятість потужностей для АТО.

Всього у 2014 р. після призначення харків’янина Арсена Авакова керівником МВС "Світлофор" отримав замовлень на автознаки на 59,97 млн грн..

Однак цього року МВС оголосило відкритий тендер, який "Світлофор" програв, бо запропонував вищу ціну від переможця, і оскаржив свою поразку в Антимонопольному комітеті.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!