Минулого року українські компанії продали "хмарних" послуг на 8,5 мільйона доларів
У 2014 році ринок "хмарних" послуг в Україні за найбільш консервативними оцінками виріс на 47% до 8,5 млн доларів.
Про це йдеться в дослідженні аналітичної компанії IDC.
Обсяг ринку включає продаж програмного забезпечення як сервісу (Software as a Service, SaaS) та інфраструктури як сервісу (IaaS).
Аналітики IDC пояснюють, що бізнес все частіше розглядає "хмарні" сервіси як більш економну альтернативу традиційним. Адже у зв'язку з кризою за останній рік компанії майже двічі скоротили витрати на впровадження ІТ-рішень.
"Анексія Криму і війна на Донбасі посилили інтерес клієнтів до "хмарних" послуг, а вартість закордонних ресурсів, що зросла внаслідок девальвації гривні, провокує пошук доступних вітчизняних альтернатив", - пояснив регіональний менеджер IDC в Україні Володимир Поздняков.
На його думку, український ринок хмарних послуг став більш зрілим. Перехід на новий етап відбувається, насамперед, завдяки змінам в свідомості споживачів, розумінні переваг хмарних рішень.
За даними IDC, цього року 79% опитаних ІТ-керівників оцінюють свої знання хмарних рішеннях як добрі і відмінні, а в 2014 і 2013 рр. аналогічний показник не перевищував, відповідно, 61% і 45%.
Більшість (70%) вважає хмарні технології стратегічно важливими для розвитку бізнесу. Якщо торік питання про застосування хмарних сервісів вирішувалося переважно ІТ-департаментом (56%), то зараз такі рішення приймаються за участю фінансових служб та інших бізнес-підрозділів в 52% компаній.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"