Для українських Wi-Fi мереж з'явився рекламний "сейлз хаус"
Олександр Дзюба та Олександр Труш, творці платформи для розміщення реклами в точках доступу Wi-Fi -AdTena, залучили 60 тисяч доларів від групи інвесторів, серед яких бізнес-інкубатор WannaBiz, компанії DetonateVentures і Zorea Ventures.
Про це ЕП повідомив представник компанії.
Гроші будуть витрачені на розширення функціоналу продукту і клієнтської бази. За оцінками засновників стартапу, точка беззбитковості буде досягнута вже через півроку.
AdTena - це майданчик для створення, налаштування, показу і аналізу реклами в Wi-Fi мережах. У своєму роді цей сервіс може зрівнятися зі зв'язкою AdWords + AdSense, з однією відмінністю, що Adtena використовує геолокаційний таргетинг в точках доступу, а не контекстний на інтернет сайтах.
AdTena збирається об'єднати існуючі Wi-Fi мережі і надасть рекламодавцям як максимально широкий доступ до різних рекламних Wi-Fi мереж, так і зручний єдиний інструмент для проведення мобільних рекламних кампаній.
Ідея платформи народилася в жовтні 2014 року. На сьогоднішній день перша версія вже запущена в роботу, до неї підключено понад сто Wi-Fi зон, які забезпечують 15 тисяч показів на добу, було реалізовано близько тридцяти рекламних кампаній і отриманий перший дохід.
Через півроку творці платформи хочуть вийти на обсяг показів, рівний понад 6 млн на місяць. Для цього потрібно Поключитися до сервісу найбільші Wi-Fi мережі.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"