Провайдери просять Discovery і Ахметова прив'язати рахунки до гривні
Асоціація "Телекомунікаційна палата України", до якої входять компанії "Воля", "Віжн ТБ" (Viasat) і Megogo, попросила телеканали не прив'язувати вартість контенту до курсу долара.
З цим зверненням компанії виступили на спільній прес-конференції 2 квітня.
За словами голови асоціації Костянтина Грицака, за останній рік вартість контенту для провайдерів в перерахунку на гривню збільшилася. Тому легально працюючим компаніям, які платять роялті, довелося підняти ціни на ТВ-послуги.
"Телекомунікаційна палата закликає постачальників контенту, налаштованих на розвиток ринку, виявити солідарність і перевести ціноутворення виключно в гривню - тобто повністю розділити ризики з провайдерами і зафіксувати курс в національній валюті", - йдеться у зверненні асоціації.
Цей крок, на думку її учасників, принесе дистриб'юторам контенту потенційну вигоду - високопіратський ринок не буде ще більше йти в тінь.
Директор Союзу операторів телекомунікацій Одеси та Одеської області Станіслав Ясиневич підтримує цю позицію. Він розповідає, що підвищення тарифів стало першою причиною відтоку абонентів. Через це абонбази операторів зменшилися на 10-15%. Ще 400 тисяч абонентів кабельники втратили через анексію Криму та військові дії на Донбасі.
"Але навіть те підвищення, яке відбулося, тільки частково компенсує нам втрати через інфляцію", - розповідає Ясиневич.
Директор з маркетингу Megogo Іван Шестаков каже, що частину контрактів українським компаніям уже вдалося перевести в гривню, деякі правовласники надали знижки.
Найскладніше йдуть переговори з Discovery (канали Discovery World, Discovery Ukraine, Eurosport, TLC) і "Медіа Групою Україна" (входить до СКМ Ріната Ахметова), яка є правовласником каналу "Футбол".
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"