Послугу перенесення номера хочуть позбавити анонімності
Національна комісія з питань регулювання зв'язку та інформатизації на засіданні 31 березня не змогла затвердити порядок надання послуги збереження абонентського номера при зміні мобільного оператора (MNP, Mobile Number Portability).
Про це ЕП стало відомо від представників регулятора після засідання.
Як з'ясувалося, у підсумковій версії проекту з'явилися пункти, які не влаштували третього за величиною мобільного оператора "Астеліт" life :).
Як пояснила ЕП юридичний представник цієї компанії, яка також була присутня на засіданні, за підсумками роботи робочої групи з MNP був затверджений дещо інший проект. А на засідання 31 березня він був винесений з істотними поправками.
ЕП отримала в розпорядження фінальну версію порядку надання MNP, з якої випливає, що абонентам, які отримують послуги знеособлено (як більшість pre-paid абонентів країни), може бути відмовлено в наданні нової послуги.
"Абонент - фізична особа вказує у заяві прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, серію і номер паспорта або іншого документа, що посвідчує особу", - сказано в проекті.
Абоненти будуть платити за послугу оператору, до якого вони переходять, при отриманні спеціальної ідентифікаційної телекомунікаційної картки. Процес перенесення не повинен займати більше 24 годин.
Крім того, для того, щоб перейти на іншого оператора, зберігши номер, спочатку потрібно буде повідомити існуючого оператора, який надає послуги, а потім вже звернутися до нового.
"НКРЗІ анонсувало найбільш незручний і складний шлях ініціювання послуги, який вимагає реєстрації абонента оператором-донором (від кого йде абонент- Авт.), щоб отримати право на користування MNP (замість звернення до оператора-рецепиента - до кого переходить абонент - Авт)", - заявив директор з регуляторних відносинам life:) Дмитро Фурман.
За його словами, зважаючи на той факт, що більшість українців обслуговується анонімно, за передоплатою і всі послуги надаються без документування, необхідність реєстрації та ідентифікації при використанні послуги перенесення номера, тобто ідея ідентифікації абонента перед використанням лише однієї послуги, здається надзвичайно несправедливою і навряд чи викличе довіру до послуги у абонентів.
Як вважає Фурман, це скоротить кількість бажаючих скористатися послугою.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"