У Росії ритейлери домовилися узгоджувати нові ціни за 14 днів
Через стрімку девальвацію рубля торговельні мережі змушені йти на поступки постачальникам.
Про це пише РБК.
Як стало відомо, Асоціація підприємств роздрібної торгівлі (АКОРТ), в яку входять найбільші ритейлери - X5 Retail Group, "Магніт", "Діксі" та інші, підписала з галузевими асоціаціями виробників продуктів меморандум про скорочення терміну погодження нових цін з 45 до 14 днів.
Згідно з Кодексом сумлінних практик (КДП), який регулює взаємовідносини виробників, постачальників і торгових мереж в Росії, у ритейлерів є 45 днів для розгляду заявленого постачальником підвищення цін.
Тепер цей термін буде скорочений, повідомили два учасники.
Постачальників м'ясної продукції цілком влаштує 14-денний дедлайн, підтвердив голова правління Національної спілки м'ясопереробників Сергій Шмельов.
За його словами, більшість членів асоціації зверталися до мереж з подібним проханням, оскільки працювати на старих умовах при таких скачках курсу валюти майже неможливо.
Представники X5 Retail Group (мережі "Пятерочка", "Перехрестя", "Карусель") Володимир Русанов і групи "Діксі" Катерина Куманіна уточнили, що меморандум не означає, що мережі зобов'язані погоджуватися з розцінками постачальників, але вони прийняли на себе зобов'язання розглядати звернення не довше двох тижнів.
Як раніше повідомлялося, багато постачальників призупинили відправку в торгові мережі, незважаючи на штрафи за зрив поставок - до 50% від вартості контракту.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"