У Росії ритейлери домовилися узгоджувати нові ціни за 14 днів

П'ятниця, 19 грудня 2014, 13:56

Через стрімку девальвацію рубля торговельні мережі змушені йти на поступки постачальникам.

Про це пише РБК.

Як стало відомо, Асоціація підприємств роздрібної торгівлі (АКОРТ), в яку входять найбільші ритейлери - X5 Retail Group, "Магніт", "Діксі" та інші, підписала з галузевими асоціаціями виробників продуктів меморандум про скорочення терміну погодження нових цін з 45 до 14 днів.
 
Згідно з Кодексом сумлінних практик (КДП), який регулює взаємовідносини виробників, постачальників і торгових мереж в Росії, у ритейлерів є 45 днів для розгляду заявленого постачальником підвищення цін.

Тепер цей термін буде скорочений, повідомили два учасники.

Реклама:

Постачальників м'ясної продукції цілком влаштує 14-денний дедлайн, підтвердив голова правління Національної спілки м'ясопереробників Сергій Шмельов.

За його словами, більшість членів асоціації зверталися до мереж з подібним проханням, оскільки працювати на старих умовах при таких скачках курсу валюти майже неможливо.

Представники X5 Retail Group (мережі "Пятерочка", "Перехрестя", "Карусель") Володимир Русанов і групи "Діксі" Катерина Куманіна уточнили, що меморандум не означає, що мережі зобов'язані погоджуватися з розцінками постачальників, але вони прийняли на себе зобов'язання розглядати звернення не довше двох тижнів.

Як раніше повідомлялося, багато постачальників призупинили відправку в торгові мережі, незважаючи на штрафи за зрив поставок - до 50% від вартості контракту.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!