Суд скасував арешт банківського рахунку "МАУ"
Судове рішення про накладення арешту на рахунок авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" у банку "Фінанси та кредит" скасовано 26 листопада.
Про це повідомив голова наглядової ради авіаперевізника Арон Майберг на прес-конференції в Києві в четвер, передає "Інтерфакс-Україна".
"Рішення першої інстанції не набуло чинності, оскільки ми подали апеляцію. Крім того, ми подали скаргу, і той самий суддя, який ухвалив рішення про арешт, скасував його", - повідомив Майберг.
Як повідомлялося, Господарський суд Києва заарештував грошові кошти на розрахунковому рахунку "МАУ" у банку "Фінанси та кредит" і заборонив авіаперевізнику відкривати нові поточні рахунки.
Згідно з рішенням суду у справі №910/25212/14 від 18 листопада 2014 року, таке рішення було ухвалено з метою забезпечення позову першого заступника прокурора Києва в інтересах держави в особі Державної авіаційної служби про стягнення з "МАУ" 5,375 млн гривень.
Позивач, зокрема, просив суд накласти арешт на грошові кошти на розрахунковому рахунку відповідача й заборонити йому відкривати нові поточні рахунки.
Необхідність вжиття таких заходів позивач обґрунтовує тим, що нині "МАУ" не сплатила в добровільному порядку обов'язковий платіж зі зборів, отриманих під час продажу перевезень, у сумі 5,375 млн гривень.
На його думку, це свідчить про ухилення товариства від сплати коштів до Державного спеціалізованого фонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність і участь України в міжнародних авіаційних організаціях.
Окрім того, суд вважає, що це може призвести до завдання шкоди інтересам України, зокрема до ненадходження значної суми коштів до держбюджету.
"У зв'язку з цим у разі невжиття заходів щодо забезпечення позову стягнення зазначеної суми грошових коштів може стати неможливим", - зазначено у рішенні.
"МАУ" засновано в 1992 році. Є найбільшою українською авіакомпанією. Базовий аеропорт - ДМА "Бориспіль" (Київ).
Флот "МАУ" нараховує 39 літаків: п'ять Embraer-190, 31 літак Boeing 737, зокрема 12 бортів нового покоління та один вантажний, а також три Boeing 767.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"