Fitch: Продуктове ембарго поки не знизило прибуток рітейлерів Росії
Продуктове ембарго РФ, введене в відповідь на санкції Заходу в серпні, поки не вплинуло на операційні показники російських рітейлерів, наводить Reuters результати огляду Fitch операційних результатів п'яти найбільших російських продуктових роздрібних мереж за третій квартал.
За даними Fitch, рітейлери в цілому пристосувалися до ембарго: замінили ряд заборонених імпортних категорій продуктами з інших країн і переклали зростання цін на продукти на кінцевого споживача.
Надалі агентство очікує, що помітне зростання цін на деякі категорії продуктів (наприклад, риба, фрукти і овочі) змусить покупців шукати їм альтернативу, і, як наслідок, продажі продуктів не першої необхідності знизяться. Ця тенденція може посилитися за рахунок низького показника споживчих настроїв.
Проте сильне ослаблення рубля і збільшення інфляції повинні підтримати зростання середнього чека в середньостроковій перспективі і, таким чином зростання продажів.
У 2015 році Fitch очікує більш складну кон'юнктуру для підприємств роздрібної торгівлі. Поточні здешевлення рубля і зростання інфляції виллються в більш серйозні витрати на наступний рік: зокрема, оренда, транспортні та витрати по персоналу.
Крім того, багатьом ритейлерам для утримання клієнтів, які стануть більш чутливі до цін, доведеться йти на додаткові жертви прибутку.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"