Уоррен Баффетт купить Duracell за 4,7 мільярда
Компанія Berkshire Hathaway легендарного інвестора Уоррена Баффета досягла угоди про покупку виробника батарейок Duracell у Procter & Gamble.
Про це пишуть "Ведомости" з посиланням на Financial Times.
P&G отримає 4,7 млрд доларів власними акціями, що перебувають у власності Berkshire Hathaway, причому до закриття операції P&G зобов'язалася вкласти в компанію порядку 1,8 млрд доларів.
Закриття операції очікується в другій половині 2015 року. В результаті компанія Баффетта позбудеться частки в P&G. Це третя за рік угода інвестора, в ході якої він отримує повний контроль над компанією в обмін на акції зі свого портфеля.
"Мене завжди вражала Duracell - і як споживача, і як інвестора P&G і Gillette. Duracell - провідний світовий бренд, який виробляє продукцію вищої якості, який знайде собі гідне місце в Berkshire Hathaway", - йдеться в заяві Баффета.
В жовтні P&G заявила, що планує продати Duracell, щоб сконцентруватися на більш компактному портфелі брендів.
Глобальні продажі батарейок Duracell складають 2 млрд доларів на рік. Відколи широкого поширення набули пристрої які перезаряджаються, продажі одноразових батарейок знижуються: наприклад в США за 52 тижні вони знизилися на 4,3% до 2,2 млрд доларів.
За даними Nielsen, це найгірший показник серед 25 топ-категорій побутових виробів та засобів особистої гігієни.
P&G отримала Duracell в 2005 році з покупкою Gillette за 57 млрд доларів, але вже в 2007 році почала шукати покупця для Duracell.
У першому кварталі 2015 фінансового року виручка P&G залишилася на рівні аналогічного періоду минулого року - 20,8 млрд доларів, а прибуток скоротився на 34% до 2 млрд доларів. Компанія активно скорочує число брендів, щоб зосередитися на найбільш важливих продуктах і ринках.
В серпні 2014 року P&G заявляла про намір скоротити майже вдвічі число брендів, залишивши 70-80 найбільш прибуткових, включаючи пральний порошок Tide і підгузники Pampers.
"На 70-80 брендів які залишилися припадає 90% продажів і більше 95% прибутку компанії за останні три роки", - пояснював тоді президент P&G Аллан Джордж Лефлі.
Зараз компанія володіє такими брендами, як Always, Ambi Pur, Ariel, Bounty, Duracell, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Olay, Oral-B, Pantene, Wella та інші.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"