Facebook збільшив квартальний прибуток майже в 2 рази
Facebook збільшив квартальний прибуток майже в 2 рази, збирається збільшити витрати на 50-70% і планує довести, базу користувача як мінімум до 1 мільярда чоловік.
Про це компанія заявила, представляючи квартальний звіт, пишуть "Ведомости".
В III кварталі Facebook отримав чистий прибуток у розмірі 806 млн доларів, або 0,3 долара на акцію, проти 425 млн доларів, або 0,17 долара на акцію роком раніше. Виручка інтернет-компанії зросла на 59% - до 3,2 млрд.
Велика частка виручки Facebook припадає на доходи від реклами, причому із загальної рекламної виручки дві третини припадає на рекламу, створену спеціально для мобільних пристроїв.
За підсумками кварталу кількість активних користувачів, які заходять в свій аккаунт не рідше разу на місяць, зросла до 1,35 млрд із 1,32 млрд на кінець червня, річний приріст користувачів становив 64%.
Кількість користувачів, що заходять в свій аккаунт щодня, досягла 864 млн осіб проти 829 млн на кінець попереднього кварталу і 728 млн рік тому.
Так само Facebook попередив, що збирається збільшити витрати на 55-75%: буде розширено штат і вкладені кошти в розвиток нових продуктів. В IV кварталі компанія через це прогнозує уповільнення зростання виручки до 40-47.
В звітному кварталі витрати компанії становили 1,8 млрд доларів, що на 41% більше, ніж рік тому.
Фінансовий директор Facebook Девід Венер попередив, що в останньому кварталі року буде важко досягти вже звичного для ринку зростання показників, оскільки рік тому компанія серйозно розширила показ реклами, що і сприяло значному зростанню квартальних показників.
Також компанія вперше відзвітувала за показниками додатка WhatsApp, купленого за 22 млрд доларів За перше півріччя 2014 Whatsapp принесла збиток 230 млн доларів, кількість користувачів додатку становить 600 мільйонів
Спрогнозоване уповільнення зростання виручки Facebook і обіцянку наростити витрати спровокувало розпродаж акцій компанії, і її котирування знижувалися на 11% і більше на електронних торгах після презентації звіту, повідомляє Bloomberg.
Гендиректор і засновник Facebook Марк Цукерберг заявив, що компанія сфокусується на розширенні можливостей для користувача створювати більше контенту для публічного доступу. Серед пріоритетних напрямків він назвав роботу з відео та новинами, оскільки вже зараз досить багато користувачів хочуть ділитися таким контентом.
Також він заявив про намір залучити в соцмережу відомих персон - політиків, артистів, спортсменів і дати їм можливість використовувати FB як площадку для розповсюдження будь-якого контенту.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"