Росія замінить туристів з ЄС китайцями

Вівторок, 19 серпня 2014, 10:07

Столична влада готуються до важкого сезону для турбізнесу, так як гості з ЄС тепер рідше їздять в Москву через політичну ситуацію.

Як розповів "Известиям" глава комітету з туризму Москви Сергій Шпилько, місто разом з туроператорами і готелями почало готувати додаткові пропозиції для "країн, менш схильних антиросійській пропаганді".

В першу чергу це Китай і Південна Корея.

В основному саме в таких країнах Москва збирається себе рекламувати як туристичний центр. Столичні готелі вже почали шукати нових гідів, розмовляють китайською і корейською мовами, а поки, щоб утримати клієнтів, знижують ціни.

Реклама:

За словами Шпилько, офіційної статистики по туристам в Москві за останні місяці ще немає.

Однак, провівши аналіз ситуації і вивчивши в тому числі заяви туроператорів та готелів, міська влада дійшли висновку, що осінь і зима можуть виявитися для турбізнесу складніше, ніж перша половина року.

Як повідомив чиновник, міська статистика з в'їзного туризму грунтується на даних Прикордонної служби ФСБ Росії (чисельність міжнародних прибуттів через аеропорти московської повітряної зони) і Мосміськстату (чисельність розміщувалися в готелях міста).

Якщо брати далеке зарубіжжя, то в 2013 році найбільше туристів приїжджало до Москви з Китаю, Німеччини, Франції.

Далі за зменшенням йдуть Туреччина, США, Італія, Великобританія, Ізраїль, В'єтнам, Японія. Перше півріччя 2014 для туристичної Москви було цілком сприятливим.

"У першому півріччі зростання числа міжнародних прибуттів через аеропорти було, але невелике - на рівні 4%", - сказав Шпилько.

Скоротився в'їзд із США, Німеччини, всього на 1% - з Франції і Великобританії, але підросли Італія, Японія. Продовжувалося зростання прибуттів з Китаю.

Ну і особливо помітним було зростання в'їзного потоку з країн з спрощеним візовим режимом - Туреччини, Південної Кореї, Ізраїлю.

При цьому, за словами чиновника, спостерігалося "зовсім незначне зниження чисельності розміщення в готелях".

"Звичайно, у зв'язку із загостренням політичної напруженості та новою хвилею санкцій ситуація легше не стала і друга половина року може виявитися більш складною для туристичного ринку Москви", - зазначив він.

За словами Шпилько, комітет з туризму разом з підприємствами столичної туріндустрії зараз активніше намагається просувати столицю на внутрішньому ринку, а також у Південно-Східній Азії - Китаї, Республіці Корея та "інших країнах, менш схильних до антиросійською пропаганди".

Поки ж, щоб залучити туристів, за словами Шпилько, готелі почали знижувати ціни.

"З Штатів до нас більше не приїжджають, кількість гостей з Європи скоротилася приблизно на 50%", - повідомив віце-президент Федерації рестораторів і готельєрів Росії Вадим Прасов.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!