Радикал Банк розпочинає масштабну маркетингову кампанію, спрямовану на зміну іміджу і позиціонування ®

П'ятниця, 6 червня 2014, 18:12

05.06.2014 офіційно стартувала маркетингова кампанія ПАТ "Радикал Банк" по зміні свого іміджу і позиціонування, в основу якого покладуть Сімейні цінності. В умовах нинішньої економічної нестабільності України, керівництвом Радикал Банку було прийнято рішення про запуск програм всебічної підтримки кожної української родини, шляхом проведення різних сімейних акцій, надання знижок, бонусів та інших привілеїв.

Для реалізації програми підтримки "Сімейних цінностей" Радикал Банк задіює всілякі інструменти, серед яких пільгові кредитні програми, знижки на споживчі кредити, спеціальні іпотечні умови для молодих сімей та багато іншого.

Крім того, Радикал Банк буде організовувати, і підтримувати різні заходи, що пропагують сімейні цінності. Це підвищить рівень соціальної відповідальності кожного співробітника і стане надійною платформою для нового формату довгострокового партнерства між банком і клієнтом.

Про ПАТ "Радикал Банк"

Реклама:

ПАТ "Радикал Банк" заснований в 2009 році. Банк надає послуги фізичним та юридичним особам. За розміром регулятивного капіталу і активів Радикал Банк належить до 4 групи. Ліцензія НБУ № 256 від 18.11.2011 року. З 05.06.2014 працює за принципом "Радикал Банк - банк для всієї Сім'ї".

На правах реклами

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!