Twitter готовий витратити мільярди на музичні сервіси

П'ятниця, 6 червня 2014, 13:15

Сервіс мікроблогів Twitter розглядав можливість покупки популярних сервісів для прослуховування музики онлайн Spotify і Soundcloud, що говорить про його готовність витрачати мільярди доларів на музичний напрям.

Про це пише "Лента.ру" з посиланням на The Financial Times.

Вивчення угод йшло останні кілька місяців, а обговорювані суми оцінювалися в мільярди доларів, пише FT.

За даними джерел видання, Twitter хоче додати повноцінний музичний сервіс і забезпечити собі нові джерела для зростання.

Реклама:

Темпи приросту аудиторії Twitter за останній рік суттєво скоротилися, за що компанія зазнає критики інвесторів. З моменту IPO на початку листопада 2013 року по сей день акції Twitter втратили більше чверті вартості.

Додавання музики потенційно дозволить сервісу стати більш привабливим для користувачів.

У ході раунду інвестицій у січні сервіс Soundcloud був оцінений в 700 мільйонів доларів. Оціночна капіталізація Spotify - 4 мільярди доларів, а сервіс Pandora, який торгується на біржі, коштує близько 5 мільярдів доларів.

Для порівняння - досі сума найбільш великої угоди Twitter з купівлі рекламної платформи MoPub становила 300 мільйонів доларів.

За даними FT, найбільш привабливий для Twitter саме Soundcloud. Представники компаній від коментарів відмовилися.

Раніше Twitter експериментував з власним додатком Twitter Music. Користувачі могли знаходити нові треки через персоналізовані рекомендації, засновані на їх спілкуванні в Twitter.

Однак проект виявився невдалим, і Twitter закрив його в березні цього року. Після цього Twitter в партнерстві з Billboard домовився про складанні чарту найбільш обговорюваних на сервісі груп.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!