Twitter готовий витратити мільярди на музичні сервіси
Сервіс мікроблогів Twitter розглядав можливість покупки популярних сервісів для прослуховування музики онлайн Spotify і Soundcloud, що говорить про його готовність витрачати мільярди доларів на музичний напрям.
Про це пише "Лента.ру" з посиланням на The Financial Times.
Вивчення угод йшло останні кілька місяців, а обговорювані суми оцінювалися в мільярди доларів, пише FT.
За даними джерел видання, Twitter хоче додати повноцінний музичний сервіс і забезпечити собі нові джерела для зростання.
Темпи приросту аудиторії Twitter за останній рік суттєво скоротилися, за що компанія зазнає критики інвесторів. З моменту IPO на початку листопада 2013 року по сей день акції Twitter втратили більше чверті вартості.
Додавання музики потенційно дозволить сервісу стати більш привабливим для користувачів.
У ході раунду інвестицій у січні сервіс Soundcloud був оцінений в 700 мільйонів доларів. Оціночна капіталізація Spotify - 4 мільярди доларів, а сервіс Pandora, який торгується на біржі, коштує близько 5 мільярдів доларів.
Для порівняння - досі сума найбільш великої угоди Twitter з купівлі рекламної платформи MoPub становила 300 мільйонів доларів.
За даними FT, найбільш привабливий для Twitter саме Soundcloud. Представники компаній від коментарів відмовилися.
Раніше Twitter експериментував з власним додатком Twitter Music. Користувачі могли знаходити нові треки через персоналізовані рекомендації, засновані на їх спілкуванні в Twitter.
Однак проект виявився невдалим, і Twitter закрив його в березні цього року. Після цього Twitter в партнерстві з Billboard домовився про складанні чарту найбільш обговорюваних на сервісі груп.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"