Нацтелекомпанія заробила на передвиборчій агітації 2,5 мільйона
Прибуток Національної телекомпанії за розміщення в ефірному часі політичної реклами в ході передвиборної кампанії перед позачерговими виборами президента 25 травня становила 2,5 мільйона гривень.
Про це під час інтернет-конференції заявив гендиректор Національної телекомпанії Зураб Аласанія, пишуть "Українські новини".
"Жодного замовного матеріалу не було запропоновано, ніякого тиску я теж не відчув. Це стосується як новин, так і розміщення матеріалів на каналі", - зазначив гендиректор.
Також він підкреслив, що в даний момент всі журналісти і ведучі каналу проходять переатестацію, з точки зору професіоналізму, за результатами якої вони або підуть, або залишаться працювати в НТКУ.
Як повідомлялося, Аласанія має намір реформувати структуру НТКУ так , щоб з наявних 60 управлінь та дирекцій залишити 4 управління.
Також Аласанія має намір скоротити кількість заступників гендиректора НТКУ з 9 до 4.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"