Twitter запустив рекламу мобільних додатків
Сервіс мікроблогів Twitter запустив рекламу мобільних додатків як безпосередньо в Twitter, так і на базі рекламної платформи MoPub.
Про це повідомляється на сайті компанії, пише "Лента.ру".
Аналогічний формат мобільної реклами app store ads раніше став самим зростаючим в соцмережі Facebook.
Новий рекламний формат має на увазі розміщення у стрічці новин Twitter промо-повідомлення з посиланням, що веде на сторінку завантаження мобільного додатку в інтернет-магазині.
Серед перших партнерів Twitter з тестування нового рекламного продукту - сервіси Spotify, HotelTonight, GetTax, Kabam, Deezer та інші. Високий інтерес до подібного формату реклами, як правило, виявляють розробники мобільних ігор.
Тепер маркетологи в США зможуть управляти рекламними кампаніями в мережі Twitter Publisher Network, яка включає активи MoPub, безпосередньо з рекламного інтерфейсу ads.twitter.com.
Тестова бета-версія цієї функції вже вийшла і надає інструменти для націлення та оцінки ефективності кампаній, паралельно йдуть в рамках сервісу Twitter і в додатках, що використовують мережу MoPub.
За даними компанії, охоплення рекламних кампаній на базі MoPub досягає 1 мільярда унікальних мобільних пристроїв на платформах Android і iOS. У свою чергу, активна аудиторія самого Twitter налічує 241 мільйонів користувачів в місяць.
Twitter купив платформу MoPub, яка займається розробкою, продажем і обміном мобільної реклами, у вересні 2013 року.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"