IBM купила компанію Silverpop
Корпорація IBM продовжує низку покупок в сфері цифрового маркетингу.
Про це пише CyberSecurity.ru.
Як повідомляється, напередодні було оголошено про придбання компанії Silverpop, що спеціалізується на управлінні "персоніфікованими інтернет-просуваннями".
Продукти Silverpop збирають профілі індивідуальних користувачів із соціальних медіа, а також аналізують "цифрові сигнали" цих користувачів.
Потім програмне забезпечення складає умовний цифровий портрет користувача і пропонує йому підібрану під нього рекламу в мережі.
У IBM говорять, що планують інтегрувати технології Silverpop в її власні маркетингові технології та програмне забезпечення.
У заяві компанії сказано, що в майбутньому IBM запропонує користувачам з бізнес-сектору рішення, які дозволять рекламним агентствам проводити одночасно масові та персональні рекламні кампанії з високою ефективністю.
На сьогодні послугами компанії Silverpop користуються близько 8000 клієнтів по всьому світу, в тому числі Mazda, AMD та інші.
Нагадаємо, що в 2010 році компанія IBM вже придбала постачальника послуг рішень для маркетингу Unica за 480 млн доларів, тоді як минулого року компанія купила постачальника софта Coremetrics, також займається рішеннями для маркетологів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"