Аmazon готується до запуску конкурента iTunes Radio
Інтернет-рітейлер Amazon працює над створенням власного аналога популярного сервісу Apple iTunes Radio.
Про це пише CyberSecurity.ru.
За неофіційною інформацією, інтернет-компанія веде переговори з великими звукозаписними студіями щодо створення власного музичного віщального сервісу.
Згідно знову ж неофіційними даними, сервіс на першому етапі буде доступний передплатникам послуги Amazon Prime, яка передбачає оплату 79 доларів на рік за безкоштовну дводенну доставку товарів, а також за доступ до сервісу онлайн-мовлення.
Музичний сервіс за своєю логікою повинен нагадувати iTunes Radio, де плей-листи складаються на основі уподобань користувачів, а не за аналогією з сервісами Spofity або Deezer, де користувачі отримують безлімітний доступ до музичної колекції.
Сервіс буде передбачати обмеження на кількість прослуховувань пісні або альбому. Якщо користувач захоче отримати доступ до запису понад ліміту, то Amazon просто запропонує її купити.
На сьогодні Amazon веде переговори з Universal Music, Sony Music і Warner Music. За інсайдерською інформацією, компанія запропонувала лейблам суму в 30 млн доларів за доступ, проте неясно, чи прийняли вони її пропозицію.
Слід нагадати, що в галузі ще близько року тому з'явилися чутки про те, що Amazon почала неформальні переговори з музичними лейблами щодо запуску віщального сервісу, проте з тих пір нових даних по цій темі не надходило.
Передплатні музичні сервіси, такі як Deezer, Spotify, Rdio та інші, за останній час отримали високу популярність серед користувачів.
На сьогодні більше половини продажів на музичному ринку відбувається саме на ринку мовних сервісів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"