Влада віддасть "Завод 410 цивільної авіації" в концесію регіоналу
Уряд дозволив передачу в концесію київського "Заводу 410 цивільної авіації".
Про це заявили в прес-службі Міністерства промислової політики, уряд схвалив включення в список держпідприємств, які можуть передаватися в концесію, авіаремонтного "Заводу 410 цивільної авіації", пише "Комерсант-Україна".
Відповідні доповнення внесені до постанови Кабміну №2293. Ініціатором змін виступило Мінпромполітики.
У міністерстві нарікають, що з українським підприємством у липні 2014 закінчується контракт на ремонт і модернізацію 105 літаків Ан- 32 індійських ВПС.
Нагадаємо, договір на суму близько 400 млн доларів був підписаний в липні 2009 року.
Угода передбачала модернізацію 40 літаків в Україні, а решті техніки - на авіазаводі індійських ВПС BRD -1 в Канпурі. Враховуючи сьогоднішню кон'юнктуру ринку, завод навряд чи знайде альтернативні способи залучення коштів для забезпечення виробничої діяльності.
У міністерстві бачать вихід із ситуації, що склалася в передачі майна заводу в управління інвестору.
Держпідприємство "Завод 410 цивільної авіації" було створено в 1948 році на території аеропорту "Жуляни".
Як повідомляється, на сьогоднішній день умови передачі заводу в концесію не визначені.
У Мінпромполітики заявляють, що, швидше за все, в їх перелік увійде збереження профілю підприємства і робочих місць, розширення номенклатури продукції та нарощування обсягів виробництва.
У міністерстві зазначають, що серед зацікавлених інвесторів може бути "Мотор Січ". Почесний президент "Мотор Січ" народний депутат В'ячеслав Богуслаєв (ПР) підтвердив інтерес до держпідприємства.
"Цей завод цікавий нам з точки зору освоєння виробництва нової сучасної техніки. Зараз ми будемо вивчати конкурсні пропозиції", - повідомив Богуслаєв.
За даними джерела видання, на "Заводі 410 цивільної авіації", підприємство спочатку включили в перелік які підлягають концесії з ініціативи Богуслаєва.
За словами співрозмовника, контракт з Індією буде продовжений, і найближчим часом на ремонт повинні надійти ще 40 одиниць Ан-32.
Директор консалтингової компанії FAS Олександр Ланецький вважає, що "Завод 410 цивільної авіації" є найбільш цікавим активом серед українських підприємств, що спеціалізуються на ремонті повітряних суден. Завод не тільки має сучасні потужності для модернізації літаків "Антонова", але і готується отримати сертифікат, який дозволяє здійснювати ремонт літаків Boeing.
Ще одним концесіонером може виступити Monarch Aircraft Engineering, що здійснює технічне обслуговування літаків "Візз Ейр Україна" в аеропорту "Жуляни".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"