В Україні відкриють мережу магазинів Zara Home

Вівторок, 11 лютого 2014, 10:35

Світовий лідер з продажу одягу - іспанська група Inditex - виведе на український ринок свій єдиний бренд, який спеціалізується на реалізації товарів для дому - Zara Home.

Про це повідомили в "Українській торговельній гільдії", пише "Комерсант-Україна".

Як повідомляється, Inditex Group підписала договір оренди 478 кв. м в київському ТРЦ Respublika.

Відкриття магазину заплановано на кінець 2014 року.

Реклама:

За даними компанії, на майданчику група відкриє свій перший в Україні магазин з продажу товарів для дому Zara Home.

У його асортименті будуть представлені текстиль, предмети декору, прилади для сервірування столу, аксесуари для ванн та інше.

Незважаючи на те що Inditex працює в Україні з 2008 року, перший спеціалізований магазин товарів для дому і декору буде відкритий тільки зараз, зазначила керівник відділу комерціалізації "Мегаполісжитлобуд" Олена Кравцова.

За її словами, раніше марка Zara була представлена ​​тільки магазинами модного жіночого, чоловічого та дитячого ліній одягу та аксесуарів, такими як Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Massimo Dutti і Oysho.

Мережа Zara Home почала роботу в 2003 році і на сьогоднішній день об'єднує 388 магазинів в 42 країнах світу.

Вона входить в іспанську групу Inditex (Industria de Diseco Textil), яка управляє 6,249 тис магазинами в 86 країнах.

Остання володіє торговельними марками Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho, Massimo Dutti і Uterque. Виручка групи за 2012 рік становила 15,9 млрд євро, чистий прибуток - 2,4 млрд євро.

Засновник Inditex Амансіо Ортега займає третє місце в рейтингу найбагатших людей світу за версією Forbes зі статками у 57 млрд доларів.

Виведення на український ринок Zara Home говорить про те, що Inditex задоволена результатами роботи в Україні і вважає її ринок перспективним, відзначає експерт профільного видання RetaiNet Олександр Ланецький.

За його словами, магазини відкриваються тільки у великих торгових центрах з хорошою локацією.

Враховуючи те, що Zara Home працює в ціновому сегменті "середній плюс", зараз не найкращий час для виведення бренду, вважають експерти.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: