Український ринок медіа-реклами в 2013 році зріс на 11%
Український ринок медіа-реклами в 2013 році зріс на 11% і становив 10,553 мільярда гривень.
Про це йдеться в звіті Всеукраїнської рекламної коаліції, оприлюдненому на її сайті, передає "Інтерфакс-Україна".
Як наголошується, провідним рекламоносієм, як і раніше, залишається телебачення. Зокрема, обсяг ринку ТВ-реклами за підсумками 2013 становив 4,440 млрд гривень, що на 14,8% більше, ніж за підсумками 2012 року.
Експерти ВРК вважають телебачення драйвером багатьох процесів на медіаринку - від правового поля і структури ринку до креативного змісту реклами.
"Очікуємо, що всі еволюційні і, можливо, революційні зміни в майбутньому рекламної індустрії будуть або ініційовані, або пов'язані саме з телебаченням. Можливо, в новому розумінні цього слова, що означає швидше професійний відеоконтент, ніж спосіб доставки відео-сигналу або конкретний пристрій для його перегляду", - йдеться у звіті.
У 2014 році ВРК прогнозує зростання ринку ТБ-реклами на 10% в основному за рахунок запланованої продавцями реклами медіа-інфляції.
Ринок реклами в пресі, навпаки, продемонстрував падіння. У минулому році він скоротився на 3,3% і становив 2,56 млрд гривень.
"Друковані носії із зростанням попиту на он-лайн джерела інформації цілком очевидно і прогнозовано втрачають популярність. Втім, все не так трагічні, особливо в сегменті глянцю" - зазначили в ВРК.
На думку її експертів, в 2014 році падіння в цьому секторі сповільниться до 0,6%. Ринок зовнішньої реклами в 2013 році продемонстрував зростання в 5% і за підсумками року становив 1,613 млрд гривень.
"У 2014 рік" наружка" дивиться з великим оптимізмом, логічно розраховуючи на політичні рекламні активності, і одночасно вірячи в диво - в зростання вітчизняної економіки", - йдеться у звіті.
Експерти прогнозують у поточному році зростання цього сегменту на 12%.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"