Рекламний ринок зріс на 11%
За попередніми підсумками року витрати на медіарекламу в Україні становили 10,55 млрд гривень, що на 11% більше, ніж минулого року.
Про це пише "Комерсант-Україна" з посиланням на звіт Всеукраїнської рекламної коаліції.
Згідно зі звітом, ринок медіареклами в 2013 році зріс на 11%, до 10,55 млрд гривень, при прогнозованих у липні 10,9 млрд гривень.
За підсумками року найдинамічніший сегмент - інтернет, його приріст становив 35% (1,06 млрд гривень).
Виконавчий віце-президент з медіасервісу ADV Group Ukraine Олександр Барановський відзначає: "Основним стимулятором росту медіаринку в цьому році виступило телебачення. Але для отримання кращих умов рекламодавцям довелося збільшити обсяги для цього медіаканала за рахунок інших - зовнішньої реклами і преси".
Прирости ТБ і зовнішньої реклами в порівнянні з минулим роком становили 14,8% (4,44 млрд гривень) і 5% (1,61 млрд гривень) відповідно.
Два сегмента рекламного ринку не виправдали прогнозів ВРК.
Обсяг зовнішньої реклами зріс лише на 5% замість прогнозованих 11%, а реклама в кінотеатрах зросла на 14% замість 30%.
За словами генерального директора компанії Doors Consulting Сергія Смоляра, приріст на рівні 5% був очікуваним.
Голова Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко зазначає, що наступного року відбудеться приріст ринку на рівні 12%.
Смоляр прогнозує зростання ринку зовнішньої реклами більше 15% в силу того, що наступного року значно збільшаться бюджети на політичну рекламу.
Преса - єдина категорія, що показує зниження зростання реклами.
Рівень спаду в порівнянні з минулим роком становив 3,3%. За словами CEO комунікаційної групи Aegis Media/GMG Олександра Гороховського, цей показник дещо завищений, обсяги реклами в пресі скорочуються швидше.
Експерти відзначають, що ця тенденція спостерігається впродовж трьох років.
У 2014 році ВРК прогнозує зростання ринку медіареклами на рівні 10%, до 11,64 млрд гривень.
Найбільш швидкозростаючим сегментом залишиться інтернет - приріст становитиме 36% (1,44 млрд гривень).
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"