Google буде брати гроші тільки за переглянуту рекламу
Google заявила, що стає першим великим оператором рекламної мережі, який буде виставляти рахунки рекламодавцям тільки за переглянуту рекламу.
Про це пише "CyberSecurity".
За інформацією видання, нова система рахунків застосовна до покупок реклами в реальному часі і розміщенні рекламних оголошень по рекламній мережі компанії.
"Якщо ви рекламодавець, а споживач реклами не бачив вашого оголошення повністю, то для вас рекламна кампанія пройшла даремно", - говорить Ніл Мохен, старший віце-президент Google по рекламним продуктам.
"Новий підхід повинен бути не тільки технологією вимірювання, а й загальногалузевим стандартом. Якщо ви маркетолог, то чому ви платите, якщо людина не бачить реклами", - зазначив він.
Згідно незалежними оцінками, майже половина цифрової реклами, що купується на онлайн-майданчиках, не доходить до реального глядача. Багато роликів губляться, коли користувач скролює сторінку, або застосовує різні методи для блокування реклами.
Як наголошується, незважаючи на вибухове зростання, на частку цифрової реклами поки припадає лише 20% від загального рекламного ринку. Допомагаючи піднімати ефективність, Google фактично ллє воду на свій млин - компанія привертає більше серйозних рекламодавців.
Мохен каже, що проблема з "видимістю" реклами актуальна як для інтернету, так і для телебачення. Однак в останньому випадку практично неможливо відстежити, чи бачив ролик споживач або ж у нього просто включений телевізор.
Для розробки нового продукту Google тісно співпрацювала з рекламними постачальниками, щоб визначити критерії "видимості" реклами.
Зараз в компанії говорять про розробку не тільки методики визначення того, чи бачив користувач рекламу, але і яка саме частина реклами була в полі зору людини. Втім, поки технологія не може визначити, чи дивився людина саме на рекламу або ж на інформацію поруч з оголошенням.
Мохен каже, що "видимість" реклами - це лише одна з ініціатив, пов'язаних з рекламою і підготовлених Google на найближчі місяці.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"