"ВКонтакте" тестуватиме рекламну біржу
Запуск біржі рекламних постів у соціальній мережі "ВКонтакте" відбудеться 18 жовтня.
Про це в ході Російського тижня інтернету, що проходить в Москві, повідомив євангеліст соцмережі Олександр Круглов, пише "Лента.ру".
За інформацією TJournal, біржові ціни на розміщення реклами в спільнотах будуть встановлювати самі їх власники. З кожної покупки, зробленої через біржу, "ВКонтакте" планує брати комісію. Точні її розміри поки не уточнюються.
Як повідомив прес-секретар соціальної мережі Георгій Лобушкін, перший час біржа працюватиме в закритому режимі (проводитиметься її тестування). На цьому етапі до участі в її роботі будуть запрошені тільки власники кількох найбільших паблік.
Чутки про те, як саме буде побудована робота біржі, ходять вже давно. Наприклад, в лютому 2013 року в Мережі з'явилася інформація про те, що всі рекламні пропозиції будуть модеруватись представниками "ВКонтакте", а розміщувати рекламу в спільнотах за правилами біржі можна буде не частіше, ніж один раз на день.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"