Продаж електронних залізничних квитків збільшився у 4 рази
З часу впровадження електронних квитків, починаючи з 5 лютого 2013 року, їх продаж збільшився у 4 рази.
Про це повідомили в прес-службі Державної адміністрації залізничного транспорту.
За інформацією прес-служби, на початку впровадження послуги за добу пасажири купували в середньому 250 квитків, а у жовтні щодоби реалізується більше 1000 електронних квитків.
Зокрема, у червні через он-лайн систему "Укрзалізниці" було реалізовано понад 19 тисяч електронних квитків, у липні - майже 23,5 тисячі, у серпні та вересні - по 25,6 тисячі електронних квитків. Всього ними вже скористалися понад 153 тисячі пасажирів.
Як повідомлялося, власну систему резервування та придбання квитків "Укрзалізниця" впровадила 17 травня 2012 року. За її допомогою пасажири оформили вже понад 1,6 млн електронних квитків та бланків замовлень.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"