Yahoo купує URL-маскувальник Bread
Інтернет-компанія Yahoo оголосила про поглинання сервісу Bread - URL-маскувальник, що дозволяє працювати з платформами контекстної реклами та мікроблогами.
Про це повідомляє "CyberSecurity".
"За допомогою даного поглинання ми отримуємо хорошу команду з шести інженерів і менеджерів по просуванню продукту. Вони приєднаються до нашої команди рекламників і працюватимуть у штаб-квартирі Yahoo в Саннівейл", - йдеться в повідомленні Yahoo.
За інформацією видання, сам сервіс Bread вже був закритий, вартість покупки з боку Yahoo не розголошується. Під час роботи він дозволяв користувачам робити і розміщувати в рекламних повідомленнях і мікроблогах скорочені гіперпосилання.
"Коли ми запустили Bread в 2011 році, нашою метою була допомога соціальним медіа-проектам і видавцям краще і зручніше монітизувати їх контент", - говорять в Bread.
У компанії повідомили, що посилання, закодовані за допомогою Bread працюватимуть до 11 листопада, після чого компанія рекомендує користувачам перейти на аналогічні рішення.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"