"Енергоатом": "найдорожчий" автомобіль у нас - "швидка допомога"
Автомобіль ГАЗ-32214 АС "Газель" 2002 року випуску, витрати на який привернули особливу увагу ЗМІ, є цілодобово та круглий рік працюючим автомобілем швидкої медичної допомоги.
Про це йдеться у прес-релізі компанії.
"Стосовно автомобіля "Газель", у листі, зокрема, уточнюється, що оскільки атомна станція знаходиться за межами міста, протягом доби "швидка допомога" проїжджає 120-140 км. Вона обслуговує не тільки термінові виклики та доставку людей до лікарні (а це 2-3 рази на день влітку, та 4-5 викликів взимку)", - йдеться у повідомленні.
Як зазначає прес-служба, автомобіль також виконує планову роботу: забезпечення обов’язкових щоденних медичних оглядів, доставку до лабораторії аналізів крові, та результатів аналізів - у медпункт на станції та ін.
На автомобілі встановлено постійне чергування водіїв, заробітна платня яких також включена до загальних витрат на утримання автомобіля. При цьому, у вихідні і святкові дні тарифи на оплату праці водіїв відповідно до КЗпП України подвоюються.
"Загальна сума витрат на оплату праці водіїв становить 288 тис гривень на рік, при цьому відрахування на соціальні заходи складають ще 107 тис гривень, які також закладені у загальну суму витрат на утримання автомобіля", - повідомляє преc-служба.
Матеріальні витрати по даному автомобілю становлять 139 тис гривень, зокрема, на придбання пального та паливно-мастильних матеріалів. Витрати на амортизацію складають 28 тис гривень, інші витрати - 34 тис гривень (електро- та водопостачання гаражного господарства, ремонт будівель, тощо).
У листі повідомляється, що на даний час ВП "Южно-Українська АЕС" розглядає можливість придбання нового, більш економічного автомобіля замість "Газелі".
Проте у листі від прес-центру нагадується, що протягом останніх двох років нових автомобілів компанією не закуповувалось.
У компанії підкреслюють, що для автомобілів, які використовуються в "Енергоатом" та відокремлених підрозділах компанії, 66% всіх витрат складають витрати на оплату праці з нарахуваннями, які враховують не тільки заробітну плату водіїв, а й зарплату загальновиробничого персоналу (інженери, механіки, майстри тощо).
Кошти на оплату витратних матеріалів, в т.ч. паливно-мастильних, у структурі витрат складають 21%.
При цьому послуги сторонніх організацій, до яких належить сервісне, транспортне обслуговування та страхування автомобілів займають лише 2,5% витрат. Все інше припадає на амортизацію.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"