Facebook і Twitter хочуть поборотися за рекламні бюджети з телеканалами
Facebook і Twitter активізувалися на ринку мобільної реклами під час сезону літніх відпусток, в які користувачі беруть із собою планшети і смартфони.
Про це передає "Інтерфакс" з посиланням на газету Financial Times.
"Я не вірю, що екран телевізора залишається основним, - підкреслила віце-президент Facebook зі світового маркетингу Керолін Еверсон. - Мобільний тепер є основним екраном".
За оцінками експертів, витрати на телевізійну рекламу у 2013 році досягнуть 205 млрд доларів.
Хоча витрати на мобільний та інтернет-рекламу значно менші, відзначає видання, останні опитування показують, що американці проводять більше часу зі своїми мобільними пристроями, ніж у екрані телевізора.
Facebook і Twitter мають намір скористатися цим, щоб поборотися з телеканалами за свою частку рекламних бюджетів.
У травні 2013 року Twitter оголосив про співробітництво з медійними компаніями, в рамках якої сервіс має намір відстежувати, що про що пишуть користувачі у своїх мікроблогах під час перегляду телевізійних шоу, і потім надавати зібрану інформацію для цільових рекламних пропозицій.
Facebook поки не розробив аналогічних продуктів, але соцмережа досягла успіху в інших напрямках.
Так, в даний час компанія розробляє сервіс для трансляції рекламних роликів тривалістю 15 секунд, які демонструватимуться користувачам з жовтня 2013 року.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"