Twitter купив компанію Trendrr
У Twitter придбали компанію Trendrr, яка створює аналітичну платформу для інтернет-аналізу коментарів користувача в блогах і соцмережах щодо тих чи інших проектів на телебаченні.
Про це пише CyberSecurity.ru.
Як повідомляється, користувачем продуктів Trendrr є медіа-компанії, телеканали та інші професіонали медіа-ринку, які вивчають реакцію аудиторії на ті чи інші новини, телепрограми або фільми.
Родзинка продуктів Trendrr полягає в тому, що вони працюють у реальному часі, тобто аналітичні дані генеруються відразу ж, з появою користувацьких коментарів по заданих темах. Очевидно, що цінність "живої" аналітики значно вище, ніж статичних звітів тижневої або місячної давності
Вартість угоди з купівлі Trendrr не розголошується.
Нагадаємо, що в лютому цього року Twitter придбала компанію Bluefin Labs, яка відтоді стала плацдармом для програми Amplify, реалізованої Twitter.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"