Facebook створила фотобанк для рекламодавців
Срцмережа Facebook забезпечила своїх рекламодавців спеціальним фотобанком.
Про це пишуть "Вести економіка".
Як повідомляється, заради них соціальна мережа уклала контракт з бібліотекою зображень Shuttershock.
Два мільйони фотографій з Shuttershock будуть доступні для використання у спеціальному онлайн-додатку Facebook, за допомогою якого можна створювати банери.
Таким чином, компанія створила щось на зразок вбудованої в свій портал соціальній мережі для бізнесу, яка об'єднала не тільки самих рекламодавців, а й співробітників Shuttershock, які можуть заробити, створюючи нові зображення.
Звичайним фотобанком це не назвеш: по-перше, клієнти отримають свої фото абсолютно безкоштовно, а їх авторам заплатить Facebook, по-друге, вся реклама буде створюватися в загальнодоступній програмі, і, нарешті, у двох сторін буде набагато більше можливостей для спілкування у форматі мережі 2.0.
Гонорар авторів буде відповідати або навіть перевищувати той, який вони одержують у рамках самого Shuttershock з його закритою підпискою.
Нагадаємо, що в другому кварталі Facebook отримала виручку у 1,81 млрд доларів, з якої 88% припадає на дохід від реклами, що відображає зростання в 61% порівняно з другим кварталом минулого року.
Нещодавно стало відомо, що компанія планує впровадити рекламні відеоролики, що відбудеться вже цієї осені. Один день рекламної кампанії обійдеться рекламодавцям приблизно в 2 млн доларів.
Новий формат реклами на сторінках соціальної мережі представлятиме 15-секундні відеоролики, які будуть вбудовуватися в новинну стрічку користувачів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"