Zynga втратила звання головного виробника ігор для Facebook
Компанія Zynga зайняла друге місце в рейтингу виробників ігор для Facebook, поступившись лідерством компанії King.
Про це повідомляє "Лента.ру" з посиланням на Forbes.
З даних на головній сторінці AppData випливає, що місячна аудиторія всіх ігор Zynga на Facebook становила 149 мільйонів користувачів, тоді як у King - майже 151 млн. У ігор їх найближчого конкурента, корпорації Microsoft, аудиторія вдвічі менше - менше 72 мільйонів користувачів.
Forbes відзначає, що зміна лідера сталася невдовзі після того, як Zynga оголосила про призначення нового виконавчого директора. Ним став Дон Меттрік, керував відділенням інтерактивних розваг в Microsoft.
Zynga випустила такі популярні ігри, як "FarmVille" і "FarmVille 2", "Texas HoldEm Poker" і "Words With Friends".
Компанія довгий час була орієнтована на Facebook, але в листопаді 2012 року соцмережа і Zynga розірвали угоду про співпрацю. Це дозволило розробнику активніше розвивати власний сайт, але позбавило деяких переваг у Facebook.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"