Автоімпортери просять Януковича ветувати утилізаційний збір

П'ятниця, 5 липня 2013, 18:39

ВААІД звернулася до президента Віктора Януковича з проханням накласти вето на прийняті 4 липня 2013 Радою законопроект про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.

Про це повідомили в прес-службі асоціації, передає "УНІАН".

"ВААІД категорично проти введення екологічного податку за утилізацію легкових, вантажних автомобілів і автобусів і просить Вас, вельмишановний Вікторе Федоровичу, врахувати інтереси громадян-автомобілістів, скористатися правом вето і повернути на доопрацювання у Раду проекти законів, а також дати доручення створити робочу групу з метою розробки концепції національної програми", - цитує звернення до президента прес-служба ВААІД.

Згідно з повідомленням, даними законопроектами передбачається сплата екологічного податку за утилізацію транспортних засобів підприємствами та фізичними особами, які здійснюють ввезення на митну територію України транспортних засобів.

Реклама:

"Законопроектом пропонується встановити економічно необгрунтовані базові ставки податку на легкові автомобілі в розмірі 5,5 тис гривень і коригувальні коефіцієнти для нових авто 3500 куб. см - 5,5, а також для вантажних автомобілів у розмірі 38 тис гривень і коригувальні коефіцієнти для транспортних засобів повною масою понад 20 тонн, але не більше 50 тонн: для нових автомобілів - 2,9 і для тих, які вже були у вжитку, - 11,8", - повідомили в прес-службі асоціації.

При цьому у ВААІД пояснили, що при ввезенні на митну територію нових легкових автомобілів після сплати утилізаційного збору (від 4,730 тис гривень за електромобіль до 30,250 тис гривень за автомобіль з об'ємом двигуна 3500 куб. см) на відповідну суму підвищиться вартість транспортних засобів для простих українських покупців.

Таким чином, асоціація вважає, що запропонований екологічний податок за утилізацію автомобілів і коригувальні коефіцієнти не відповідають суті і назві цього податку, оскільки його розмір повинен бути взаємопов'язаний з фактичним розміром витрат на утилізацію транспортних засобів.

На думку асоціації, не повинно бути різниці між застосовуваними до нових автомобілів коефіцієнтами залежно від об'єму двигуна.

"Адже мета одна - це знешкодження компонентів непридатного для використання транспортного засобу, а кількість компонентів (свинець, кислота, ртуть, технічні рідини) у всіх автомобілях практично однаково", - зазначили в прес-службі.

В асоціації також вважають, що введення екологічного податку за утилізацію легкових, вантажних автомобілів і автобусів буде непідйомним для українських споживачів і зробить неможливим придбання ними автомобілів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: