Держдеп США витратив сотні тисяч на скупку "лайків" у Facebook

Середа, 3 липня 2013, 20:46

Держдепартамент США витратив 630 тисяч доларів на рекламу в Facebook, щоб отримати більше "лайків" для своєї сторінки в соцмережі, однак ці дії не принесли очікуваного ефекту.

Про це передають "Ведомости" з посиланням на Washington Examiner.

Як відзначає видання, гроші витрачав один з підрозділів держдепу - бюро міжнародних інформаційних програм (Bureau of International Information Programs) - у період з 2011 року по березень 2013 року.

При цьому кількість "лайків" вдалося збільшити зі 100 тисяч до 2 мільйонів.

Реклама:

"Багато хто в бюро критикував цю рекламну кампанію за "покупку фанатів", які можуть лише одного разу клікнути на рекламу або "лайкнути" фотографію, але насправді не зацікавлені в цій темі", - цитує видання генерального інспектора держдепу.

Маючи намір залучити аудиторію Facebook старшої та середньої вікової груп на свою сторінку, представники держдепу так і не домоглися своєї мети, пише видання.

А взаємодіє з контентом на сторінці лише 2% залученої аудиторії.

Більше того, у вересні 2012 року Facebook змінила принцип формування стрічки новин користувача, що також знизило ефект від кампанії держдепу.

Тепер відомству доводиться додатково платити, щоб користувачі бачили їх контент, відзначає видання.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: