Французи відмовилися продавати Universal Music
Французький медіахолдинг Vivendi SA відхилив пропозицію японської телекомунікаційної корпорації SoftBank про придбання музичного лейблу Universal Music.
Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на неназвані джерела, пише "Лента.ру".
У Vivendi і SoftBank відмовилися прокоментувати дану інформацію.
Про те, що SoftBank запропонувала за Universal Music 8,5 мільярда доларів, ділові ЗМІ з посиланням на джерела повідомили 18 липня. Учасники ринку відзначали, що за рахунок покупки японська корпорація має намір знизити свою залежність від музичних сервісів, що надають контент користувачам, у тому числі iTunes від Apple.
Газета The Financial Times вказувала, що пропозиція SoftBank завищено приблизно на 2-3 мільярди доларів по відношенню до реальної вартості Universal Music.
Крім Universal Music холдингу Vivendi належать оператор платних телеканалів Canal + і розробник комп'ютерних і відеоігор Vivendi Games. Universal Music є одним з трьох найбільших в світі музичних лейблів поряд з Warner Music Group і Sony Music.
Остання в 2012 році поглинула четвертий мейджор, компанію EMI.
SoftBank в липні завершила операцію з поглинання американського мобільного оператора Sprint Nextel за 21,6 мільярда доларів. Незадовго до цього засновник японської корпорації Масаесі Сон (Masayoshi Son) заявив, що має намір перетворити SoftBank в найбільшу світову компанію, яка обжене за капіталізацією і прибутку такі корпорації, як ExxonMobil, JP Morgan і Apple.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"